fbpx
Tilbage

Med billetsystemet Ticket2See
– sparer du penge og tid

Effektiv til koncerter,
sport og events

1
Billetsystem og hjemmeside i en og samme platform

Billetsystemet leveres integreret med en hjemmeside. At begge dele er i en og samme platform gør, at kampagner på Google Ads og Facebook annoncering kan øge salget af billetter og tilkøb.

Webshopløsning

Det er muligt, at integrere en webshopløsning sammen med billetsystemet, derved kan der sælges billetter og merchandise/mersalgsprodukter i et og samme køb.

2
3
Billetsystem med mange muligheder

Billetsystemet har mange muligheder. Der kan oprettes et uendeligt antal arrangementer, der er ingen begrænsning for hvor mange arrangementer og billettyper, der kan være. Billetterne kan laves i unikke designs og kan have reklamer påtrykt, der giver promovering af sponsorer eller en ekstra indtjening til arrangøren.

Der kan oprettes salplaner og bordplaner på stort set alle måder. Der kan naturligvis også sælges stående arrangementer.

Der kan laves rabatkoder, der kan være med til at booste salget af billetter, det kan være at der laves firmaaftaler, hvor billetkøberne kan få billetterne til en reduceret pris.

Remarketing

Med en pixel fra Facebook er det let at lave remarketing overfor de personer, der har besøgt din billethjemmeside. Forstil dig at en potentiel billetkøber har besøgt hjemmesiden og læst om et arrangement, hvorefter at vedkommende modtager en reklame på Facebook næste gang vedkommende er online og tjekker sin Facebookside ud. Tilsvarende kan man også gøre i forhold til Google. Her er mulighederne bare en smule anderledes, men kan give stor effekt i en verden med stor konkurrence om billetkøberne.

4
5
Send nyhedsbreve ud til dine tidligere billetkøbere

Med E-mail marketing kan man som arrangør målrette sine nyhedsbreve præcist mod de personer, der tidligere har købt en billet eller har givet deres tilladelse til, at du som arrangør må sende dem nyhedsbreve.

Med en korrekt opsat MailChimp E-mail kampagne vil du som arrangør opleve en stor loyalitet fra dine modtagere af nyhedsbreve, der vil øge billetsalget og ikke mindst gøre det lettere at få billetterne solgt. Vi hjælper med opsætningen af MailChimp og laver den første E-mail skabelon.

Billetsystemet opsamler dataen fra dine billetkøbere og over tid vokser databasen sig til at blive en væsentlig faktor, når der skal sælges billetter.

Adgangskontrol

Billetsystemet giver mulighed for adgangskontrol med håndholdte scannere eller via mobiltelefoner. Dog anbefaler vi, at mobiltelefoner kun benyttes til arrangementer med et lille antal deltagere. En håndholdt scanner koster ca. 1000 kr. og tilkobles en pc.

Salget og scanningen af billetter foregår i realtime, derved oplever man ikke dobbeltbookinger eller at en billet kan scannes 2 gange.

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi sammen kan optimere jeres billetsalg. Hos Podi bestræber vi os på at gøre processen i at opsætte et billetsystem og/eller implementere det på din hjemmeside, så let som muligt.

 

Du forklarer ønsket og visionen, og vi udfører selve arbejdet.

6

Billetsystem med
mange fordele

Med et billetsystem er det let for dine kunder at tilgå og købe adgang til dit event. Et online billetsystem gør det muligt for dig at fokusere på at planlægge selve eventet, frem for selv at skulle holde overblik over transaktioner og antal solgte billetter.

Billetsystemet leveres i dit unikke design, som vi laver efter dine ønsker. Med billetsystemet går betalingerne for billetterne direkte ind på din bankkonto, derved er der ingen risiko for dig som arrangør.

Entré og gebyr
går direkte på arrangørens konto

Ved implementering af et billetsystem direkte på din hjemmeside eller platform har du selv totalstyringen over salget og organiseringen af billetter. Dermed er der ikke andre, der blander sig i dit billetsalg, og du kan derfor også helt selv designe opsætningen samt udseendet af billetsystemet. Yderligere er der heller ikke et fast billetgebyr, som skal betales.

Billetsystemet købes og dermed er ejer du det og bestemmer selv om du vil tillægge billetkøbet et gebyr pr. billet. Billetkøberne er vant til at give et billetgebyr, derfor kan det være god fornuft og forretning at have billetgebyr på salget af billetter.

Succes med Podi

Lad Podi forvandle dine online muligheder til mærkbare resultater og således skabe salg til din virksomhed.

22 32 38 37

Analyse af hjemmeside