fbpx
Tilbage

Lad os hjælpe dig til
– succes på Instagram

Annoncering på Instagram
der giver succes

Med en effektiv og veltilrettelagt kampagne, hvor man kombinerer Facebook og Instagram annoncering
rettet mod din målgruppe, giver ofte gode resultater.

1
Hvad koster Instagram annoncering?

På samme vis som anden online annoncering fungerer Instagram som en auktion. Man angiver et budget for en given periode og hvor meget man ønsker at give pr. resultat. Prisen er afhængig af om man målretter efter klik eller konverteringer.

Auktionen er baseret på den målgruppe, som du ønsker at ramme. Auktionen defineres efter bud, estimerede handlingsrater og annoncens kvalitet og relevans for målgruppen. Derfor er det også vigtigt, at vi løbende optimere kampagnerne, derved spildes der ikke annoncekroner på annoncer, der ikke konverterer.

Hvornår er det fornuftigt at benytte Instagram som annonceringsplatform?

Instagram er i en god udvikling. Der kommer flere og flere brugere til og vi ser løbende nye tiltag fra Instagram, der gør det til en interessant platform for brugerne. Instagram er super god til at markedsføre visuelt indhold i form af videoer og billeder.

Ofte knyttes en virksomheds Instagram profil sammen med virksomhedens Facebookside, dette giver ofte god fornuft.

Hos Podi er vi eksperter i Instagram annoncering. Vi fokuserer på at ramme netop din målgruppe, så vi skaber en god trafik på dine medier. Vi hjælper dig med at skille dig ud fra mængden, og holder dig opdateret gennem hele processen – det giver værdi for din virksomhed.

2

Instagram er en social platform, hvori visualitet er i centrum. I løbet af de seneste år er platformen blevet meget populær, og annoncering på Instagram har derfor virkelig taget fart.

Instagram er ejet af Facebook, og derfor kan man benytte en lang række af forskellige annonceformater, ligesom man kan på Facebook.

Man kan blandt andet opstille billedannoncer, videoannoncer, eller annoncer i stories, som ligger øverst i appen. Med disse annoncer kan man inspirere og inddrage brugerne.

Instagram annoncering kan være yderst effektiv til at skaffe besøgende til din hjemmeside, men knap så effektiv til at konvertere til salg.

Når man annoncerer på Instagram er der 2 måder at gøre dette på. Enten via Instagram appen, hvor man kan booste indlæg. Denne metode er meget enkel, men ikke så effektiv. Derfor vælger professionelle bureauer aldrig denne metode.

Hos Podi og andre bureauer benytter man Facebooks annonceadministrator, hvor man får de bedste muligheder for at lave en god og effektiv annoncering via tilpasning af billede- og videoindhold.

Annoncerne på Instagram vises på en af de 2 placeringsmuligheder i Instagram: Stories eller Nyheder.

I stories er indholdet tidsbegrænset til 24 timer. I nyhedsfeedet vises dit billede/video med en kort tekst indtil at læseren laver en aktiv handling for at gå videre.

Succes med Podi

Lad Podi forvandle dine online muligheder til mærkbare resultater og således skabe salg til din virksomhed.

22 32 38 37

Analyse af hjemmeside